פתרונות ה – BI המלונאי של נורמטיב

מזה מספר שנים שעולם התיירות בכלל והמלונאות בפרט צוברים תאוצה ונתח שוק עולמי שהולך וגדל. תופעה זו הינה חלק משינויים נרחבים בדפוסי ההתנהגות הצרכנית ומהתפתחויות טכנולוגיות משמעותיות המלוות תהליכים אלו.

עולם המלונאות הופך עם הזמן יותר ויותר תחרותי, גלובאלי, דינאמי, בעל חסמים ומורכבויות המחייבים יכולות ניהול מתקדמות, מדידה ותגובה לשינויי שוק בזמן אמת. כל אלו דורשים פתרונות ניהוליים, כלים ומידע זמין ואיכותי ברמת מנהל הרשת ועד רמת המלון הבודד אשר יסייעו בהתמודדות היומיומית ויאפשרו שיפור עסקי מתמיד.

חברת נורמטיב צברה לאורך השנים נסיון רב וידע ייחודי בניהול עולם המלונאות על גווניו וסוגיו השונים. על בסיס ידע זה פיתחה נורמטיב את מוצר ה- BI המלונאי הכולל אוסף יישומים ומודולים המהווים את ארגז הכלים למנהל המלון וצוותו. פתרונות ה- BI המלונאי של נורמטיב מייצרים תמונה שלמה ומלאה של כל העולם המלונאי ומאפשרים למקבלי ההחלטות:

·         תחקור וניהול עולם ההזמנות

·         ניתוח וניהול הכנסות, סוכנים וערוצים

·         ניהול תשואה ( Yield Management & Revenue Management)

·         בקרת עלויות ופרויקטים רב שנתיים

·         ניתוחי רווחיות

·         התראות, הצפת חריגים, ו- KPI's

·         ניהול תקציב ותחזיות

·         ניהול כוח אדם, עלויות שכר ונוכחות עובדים

·         ניהול לקוחות (CRM), משובים ומועדוני לקוחות

·         ניתוחי רגישות (What-If Analysis)

·         ניהול השיווק וקמפיינים

·         מודלים אנליטיים, סטטיסטיים וכלי חיזוי

 

כל אלו ניתנים בכלי קצה וסביבת משתמש נוחה וידידותית, בעלת יכולות ויזואליות גבוהות המייצרים חווית משתמש תומכת ומזמינה.

מערכת ה- BI המלונאית של נורמטיב הינה פלטפורמה ניהולית מלאה ועשירה המוטמעת כפתרון מוביל ברשתות ובמאות בתי מלון ברחבי הארץ ובעולם. "ארגז כלים" נוח ויעיל המאפשר למנהל התמקדות והתמודדות מיטבית עם עולם מורכב בעל אתגרי ניהול מחייבים.